Wszystko, co musisz wiedzieć o Direct Booking – Temat Miesiąca na Horeca Business Club

0
174

Październik na portalu Horeca Business Club upływa pod znakiem direct bookingu – strategii, która zdobywa coraz większą popularność w branży hotelarskiej. W ramach tematu miesiąca przygotowaliśmy serię artykułów, które krok po kroku wyjaśnią, jak skutecznie wdrażać rozwiązania direct booking, zwiększając tym samym liczbę rezerwacji bezpośrednich w obiektach noclegowych.

Przez cały miesiąc publikować będziemy wywiady z ekspertami, analizy, a także praktyczne wskazówki, które pomogą hotelarzom skuteczniej pozyskiwać gości bez pośrednictwa OTA (Online Travel Agencies). W tej publikacji znajdziesz wszystkie linki do artykułów opublikowanych w ramach tej serii.

1. Direct Booking w praktyce – Agata Pielacha-Janiec o kluczowych rozwiązaniach dla hoteli

Fot.: Materiały Profitroom

W ramach serii artykułów na temat rezerwacji bezpośrednich, zapraszamy na rozmowę z Agatą Pielacha-Janiec, dyrektorką regionalną firmy Profitroom – lidera w dostarczaniu technologii wspierających bezpośrednią sprzedaż w branży hotelarskiej. W rozmowie poruszymy kluczowe kwestie dotyczące roli technologii w procesie rezerwacji, skutecznych narzędzi marketingowych oraz sposobów na zwiększenie udziału rezerwacji bezpośrednich w hotelach.

Dowiedzcie się, jakie innowacje mogą pomóc hotelarzom nie tylko w pozyskiwaniu większej liczby bezpośrednich rezerwacji, ale także w budowaniu lojalności gości i zwiększaniu zysków.

2. Jak sprawić, by hotel stał się legendą? – Przede wszystkim zadbaj o świadomość

Fot.: Materiały Profitroom

Działania świadomościowe to ten typ kampanii, który dla wielu hotelarzy może wydawać się problematyczny. Dlaczego? Ponieważ, w odróżnieniu od działań sprzedażowych, których celem jest wygenerowanie jak największego zwrotu z inwestycji, efekty kampanii świadomościowych nie są widoczne od razu. – mówi Karolina Winiarek, E-marketing Specialist, Profitroom.

Jeżeli zatem zależy Ci na tym, aby docierać do nowych odbiorców, których w dalszych etapach działań zamienisz w klientów (a w najlepszym przypadku w klientów powracających), to przeprowadzenie kampanii świadomościowej jest wręcz konieczne. W końcu jak możesz liczyć na to, że klient zechce dokonać rezerwacji w Twoim hotelu, skoro nie wie o jego istnieniu?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.