Wyjątkowa mapa miasta w krakowskim hotelu!

0
1125

Ta wyjątkowa mapa ma aż 2,5 metra wysokości i 1,5 metra szerokości i poza klasycznymi zabytkami oraz muzeami, pozwoli gościom na odkrycie między innymi: krakowskiego zagłębia food trucków, sekretnego baru, pchlego targu, antykwariatu i miejsca z polską ceramiką. Wyznaczone punkty dają także szansę na poznanie tras rekreacyjnych oraz tętna miasta z alternatywnymi rozrywkami.

Wybrane atrakcje podzielono na pięć kategorii:

Zasmakuj w Krakowie – miejsca, w których można spotkać mieszkańców Krakowa, robiąc zakupy na Starym Kleparzu czy jedząc legendarne już kiełbaski z niebieskiej Nyski.
Kultura i Sztuka – to nie tylko znane muzea, lecz również miejsca mniej oczywiste, takie jak pchli targ czy antykwariat.

Tętno miasta – od małych, kameralnych miejsc spotkań, po duże centra, w których odbywają się koncerty gwiazd światowego formatu.

Krakowskie Szlaki – trasy rekreacyjne, gdzie króluje aktywność fizyczna – spacer, rower czy rolki, idealne do połączenia z odkrywaniem urokliwych zakątków miasta.

Sacrum – obiekty sakralne leżące zarówno w pobliżu hotelu, jak i te nieco oddalone od centrum, a równie interesujące.

Mapa wisi w lobby hotelowym, na wprost wind oraz schodów prowadzących na piętro bankietowe, i jest wykorzystywana przez załogę hotelu do opowiadania gościom o mieście. Dodatkowo, samą ideę projektu po krótce opisano na mosiężnej tabliczce, którą umieszczono tuż przed mapą.

Zachęcamy do poznawania Krakowa zarówno przez znane wszystkim zabytki, jak i przez miejsca lubiane i uczęszczane przez lokalną społeczność. Planujemy w przyszłości publikację mapy także online. Obecnie korzystamy z niej podczas codziennej animacji naszych gości w lobby hotelowym. Dzięki mobilnemu systemowi meldowania gości, nasz zespół z łatwością korzysta z mapy, aby wskazać położenie hotelu i okoliczne atrakcje. Kolejnym krokiem w tym projekcie będzie wydruk mapy i jej dostępność w wersji papierowej – mówi Magdalena Wiatrowska z hotelu Mercure Kraków Stare Miasto.

Projekt powstał z inicjatywy dyrektora hotelu – Tomasza Schwedy, a koordynacja została powierzona Magdalenie Wiatrowskiej na początku sierpnia. Prace zakończono po 16 tygodniach intensywnej pracy zespołu hotelowego oraz firm zewnętrznych, by 27 listopada na stałe mogła zagościć w hotelowym lobby.

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.