Hotel Meeting – konferencja wszystkich hotelarzy odbędzie się w grudniu, tym razem w Krakowie. Wyjątkowa tematyka, prowadzący i prelegenci, a na zakończenie dnia Hotelowe Xmas Party i akcja charytatywna. Poznajcie szczegóły.
Po covidowej przerwie w spotkaniach na żywo i organizacji z sukcesem wersji online konferencji Hotel Meeting, nadszedł czas by ponownie wrócić do osobistych spotkań i rozmów branżowych. Tegoroczna edycja Hotel Meeting odbędzie się w Krakowie w wyjątkowym miejscu, które odsłonimy wkrótce.
Rada programowa postanowiła, że tematyka konferencji będzie skupiona wokół tego co najważniejsze w hotelarstwie, a dziś szczególnie często daje o sobie znać. Nie będziemy wróżyli w trakcie dyskusji co czeka branżę w najbliższych latach, ale pomówimy o tym, co jest podstawą tego biznesu od zawsze, a dziś szczególnie istotne w postcovidowych czasach.
Tematyka wydarzenia w całości będzie poświecona zarządzaniu jakością usług, kształtowaniu kultury organizacyjnej, kreowaniu doświadczeń Gości, kompetencjach, pracownikach i kosztach. Wszystkie te tematy będziemy omawiali w zestawieniu z najważniejszymi wyzwaniami z jakimi boryka się dziś branża, czyli z drastycznie rosnącymi kosztami oraz braku rąk do pracy. Tym samym uczestnicy będą mogli poznać tylko praktyczne rozwiązania, które stosują w swoich obiektach nasi wyjątkowi paneliści – hotelarze. Kliknij po program Hotel Meeting.
Płynnie przechodzimy do osób, które znajdą się na scenie Hotel Meeting. Będziemy stopniować napięcie i dziś przedstawiamy osoby prowadzące, a kolejnych gości pokażemy wkrótce. Jeśli mowa o jakości usług w hotelarstwie, standardach, doświadczeniach gości to oczywiście na scenie nie może zabraknąć Karola Webera, Inspektora Hotelowego oraz autora bloga Enjoyyourstay.pl i to właśnie on będzie prowadzącym Hotel Meeting. Koło niego na scenie pojawi się Rafał Krzycki, wydawca portalu Horeca Business Club i jednocześnie organizator konferencji.
Karol Weber, Inspektor Hotelowy
„Niemal każdy hotel deklaruje najwyższą jakość świadczonych usług. W rzeczywistości bywa z tym różnie, bowiem wysoką jakość jest łatwiej stworzyć, niż konsekwentnie utrzymać. A to jest nie lada wyzwanie, szczególnie teraz, w czasach kryzysu jaki przeżywa branża hotelarska i związanego z nim niedoboru personelu. Jakość usług ma znaczenie w hotelach każdej kategorii. Im wyższa kategoria hotelu i koszt pobytu, tym oczekiwania Gości wzrastają.
Na zbliżającej się konferencji Hotel Meeting w Krakowie dyskutować będziemy o zarządzaniu jakością usług hotelarskich. Jesteś właścicielem lub dyrektorem hotelu, kierownikiem działu HR lub działu operacyjnego? Nie może Ciebie zabraknąć!”
Po całodziennej konferencji organizatorzy przygotowali Hotelowe Xmas Party, czyli świąteczną imprezę hotelarzy. Będzie to wspaniała okazja do jeszcze większej integracji środowiska w mniej formalnej atmosferze. Hotelowe Xmas Party to wspólna kolacja, open bar i zabawa z DJ’em. Przy okazji imprezy zorganizowana będzie, jak co roku, akcja charytatywna, polegająca na zbiórce przedmiotów, które będą przekazane na wsparcie jednego z ośrodków dla dzieci.
Dla hotelarzy oraz właścicieli i menedżerów obiektów noclegowych przygotowano specjalne warunki udziału. Zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem jest zakup biletu All Inclusive, który obejmuje udział w konferencji, przerwy kawowe, lunch, udział w Xmas Party, kolację, open bar, zabawę z DJem oraz nocleg ze śniadaniem. Cena takiego pakietu to 549 PLN netto, a rejestracji można dokonać na stronie wydarzenia https://hotele.bsdpoland.pl/rejestracja/. Organizator ustalił limit pakietów All Inclusive, zatem obowiązuje zasada „kto pierwszy, ten lepszy”.
Dostępne są różne rodzaje biletów, wstęp np. na samą tylko konferencję to koszt 199 PLN netto, zatem każdy znajdzie coś dla siebie. Odsyłamy do strony wydarzenia Hotel Meeting, gdzie znajdziecie program, pełny cennik oraz system do rejestracji na konferencję. Więcej informacji oraz ofertę dla dostawców produktów i usług, którzy chcieliby wziąć udział w wydarzeniu można uzyskać pisząc na adres [email protected]