Wysowianka – woda premium doceniana wśród hotelarzy i konsumentów

0
2072
Konsumenci coraz większą uwagę zwracają na to, co piją. Rośnie ich świadomość, a zdrowy tryb życia staję się normą. Dlatego woda obecnie ma tak duże znaczenie, zwłaszcza ta z półki premium, która staje się bardzo pożądana zarówno w gastronomi, jak i w świecie HoReCa. Prawie 45% konsumentów wybiera właśnie wodę.

W dobie trendu zdrowego stylu życia wybór odpowiedniej wody dla gości hotelowych jest niezwykle trudny. Woda to życie, filar naszego funkcjonowania, siła napędowa dążenia do sukcesu. Współczesny gość hotelowy posiada coraz wyższe wymagania – poszukuje nie tylko komfortu wnętrz i dobrej atmosfery w hotelu, ale również wyselekcjonowanych produktów. Lokalna woda z Beskidu Niskiego idealnie wpasowała się w tą kategorię produktową.

Wysowianka Zdrój to naturalna woda mineralna, która gwarantuje najlepszą jakość, intrygujący smak oraz oryginalny design. Butelka Wysowianki zawiera idealnie zbilansowany skład minerałów. Kształtem przypomina krople wody, a przeźroczyste szkło dobrze współgra z niebieską i zieloną etykietą. Smak wody jest bardzo lekki, delikatny a zarazem orzeźwiający.

Wysowianka Zdrój jest świetnym dopełnieniem oferty hotelu. Każda butelka, prócz intrygującego smaku, zawiera w sobie troskę o konsumenta oraz sporą dawkę pasji i wiedzy producentów Wysowianki, sięgającą roku 1882.

Podczas konferencji Hotel Meeting (19 kwietnia 2018, DoubleTree by Hilton Warsaw) Wysowianka zaprasza na swoje stoisko, gdzie będzie można skosztować butelkę wody „Wysowianka Zdrój” i osobiście przekonać się o głębi jej smaku.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.