Promocja nawet najciekawszego produktu czy najlepszej usługi jest niezwykle trudna. Właśnie dlatego organizator branżowej konferencji biznesowej Hotel Meeting wychodzi naprzeciw potrzebom firm, które oferują innowacyjne rozwiązania dla branży hotelarskiej. Ideą organizowanego od 2017 roku konkursu „The Best Innovation” jest pomoc w wypromowaniu nowych produktów lub usług.
Jedną z tegorocznych propozycji konkursowych są meble akustyczne katowickiej firmy Lupus.
Wykonana praca naukowo-badawcza wykazała, że wyposażenie pokoju hotelowego w meble dźwiękochłonne pozwala osiągnąć efekty, które można określić jako znaczącą poprawę komfortu akustycznego gościa hotelowego:
- Uzyskujemy lepszą jakość prowadzonej rozmowy, słyszymy się lepiej i wyraźniej, przez co rozumiemy się szybciej
- Lepiej i czyściej słyszymy muzykę
- Lepiej i wyraźniej odbieramy dźwięki pochodzące z telewizora, czy radia
- Zwiększamy poczucie intymności ułatwiające relaks i wypoczynek, jest po prostu przytulniej
- Słabiej słyszymy dźwięki z sąsiednich pomieszczeń poprzez lepszą izolację pokoju
Udało się to poprzez poprawę następujących parametrów akustycznych:
- Skrócenie czasu pogłosu o 38%.
- Poprawę średniego współczynnika pochłaniania pomieszczenia αsr o blisko 60%.
- Poprawę wskaźnika przejrzystości mowy C50.
- Osiągnięcie wartości bliskiej maksymalnej wartości wskaźnika wyrazistości mowy D50.
- Poprawę wartości wskaźnika transmisji mowy STI o 0.12.
Jeśli zatem jesteś producentem lub dystrybutorem produktów czy usług w sektorze hotelarskim – zgłoś się do konkursu „The Best Innovation” i przekonaj, dlaczego to właśnie Twoje rozwiązanie jest innowacyjne i wyjątkowe.