Zapraszamy na jedno z najważniejszych wydarzeń branży hotelarskiej w Polsce. 16 listopada odbędzie się XIII edycja konferencji Hotel Meeting, spotkania organizowanego przez hotelarzy dla hotelarzy.
W skrócie:
- Data: 16 listopada 2023 roku.
- Miejsce: Airport Hotel Okęcie, Warszawa.
- Temat: Gościnność 2.0 – Człowiek i technologia.
- Prowadzenie: Kamil Czajkowski i Rafał Krzycki.
- Program: Ustalany przez Radę Programową, ogłoszenie szczegółów planowane na pierwszą połowę czerwca 2023.
- Elementy konferencji: Prezentacje, panele dyskusyjne, warsztaty, część wystawiennicza, Gra Integracyjna z nagrodami, Hotelowe Xmas Party, akcja charytatywna Hotel Super Heroes.
- Zapisy: Ruszą wraz z uruchomieniem strony wydarzenia, przewidziane na pierwszą połowę czerwca.
- Facebook: Wydarzenie dostępne pod linkiem:
https://www.facebook.com/events/619702436695848 - Kontakt dla dostawców: zainteresowani prezentacją swoich rozwiązań proszeni są o kontakt mailowy na adres [email protected]
- Business Speed Dating Online: 8-9 listopada 2023 – szybkie spotkania dostawców z kupcami z hoteli. Zapisy poprzez kontakt mailowy [email protected]
Tym razem tematem przewodnim wydarzenia będzie Gościnność 2.0 – Człowiek i technologia. Konferencja nie będzie skupiać się na gadżetach, lecz na tym, jak technologia może i powinna współpracować z człowiekiem, gdzie powinna go zastąpić i gdzie jest to niemożliwe. Będziemy się zastanawiać, dlaczego człowieka nie da się zastąpić technologią i gdzie znajduje się ta granica.
Nie tylko technologia będzie w centrum naszej uwagi. Ważnym wątkiem będzie także zarządzanie zespołem oraz otaczającą nas technologią, a wszystko to w celu dostarczania gościom niezapomnianych doświadczeń i sprawiania, by chętnie wracali do Waszych hoteli.
Kamil Czajkowski, doświadczony hotelarz, wykładowca akademicki i szkoleniowiec, oraz Rafał Krzycki, wydawca portalu Horeca Business Club i pomysłodawca konferencji Hotel Meeting, poprowadzą to wydarzenie. Wydarzenie odbędzie się w Airport Hotel Okęcie w Warszawie.
Konferencję planujemy zgodnie z sugestiami hotelarzy. Jesteśmy już po pierwszym spotkaniu Rady Programowej, która ustala tematykę konferencji oraz rekomenduje prelegentów i panelistów.
Konferencja nie będzie tylko serią wykładów – zapewnimy także warsztaty, które pozwolą uczestnikom na samodzielne decydowanie o swoim programie konferencji. Będą mogli sami zdecydować, ile czasu spędzą na słuchaniu prezentacji i dyskusji, a ile na warsztatach.
Nie zabraknie także części wystawienniczej, z mnóstwem ofert dla branży hotelarskiej zgromadzonych w jednym miejscu. Zaplanowaliśmy także Grę Integracyjną, bardzo dobrze ocenioną przez uczestników majowej edycji, która pomaga nawiązać kontakty między dostawcami i hotelarzami, wprowadza nieformalną atmosferę i daje szansę na wygranie nagród.
Wieczorem odbędzie się tradycyjne Hotelowe Xmas Party z wręczeniem nagród, akcją charytatywną Hotel Super Heroes i mnóstwem dobrej zabawy.
Zapraszamy do śledzenia wydarzenia na Facebooku:
https://www.facebook.com/events/619702436695848
Szczegóły programu konferencji zostaną ogłoszone po zakończeniu prac Rady Programowej, które przewidujemy na pierwszą połowę czerwca. Wtedy też uruchomimy stronę wydarzenia i ruszą zapisy.
Dla nas ważne jest, że konferencja Hotel Meeting to wydarzenie tworzone przez hotelarzy dla hotelarzy. Stąd tak duży nacisk na interaktywność i możliwość wpływania na formę i treść wydarzenia przez uczestników. Wszystko to, aby hotelarze mogli skorzystać z doświadczeń i wiedzy swoich kolegów z branży, ale też mogli aktywnie uczestniczyć w kształtowaniu przyszłości sektora hotelarskiego.
Czyż to nie jest to, co hotelarz potrzebuje najbardziej – przestrzeni do nauki, wymiany doświadczeń, a także integracji i dobrej zabawy? To wszystko i jeszcze więcej znajdziecie na XIII edycji konferencji Hotel Meeting.
Nie zwlekaj, zaznacz 16 listopada w swoim kalendarzu i dołącz do naszego wydarzenia na Facebooku, aby być na bieżąco z najnowszymi informacjami. Mamy nadzieję, że dołączysz do nas na tym niezwykłym wydarzeniu. Widzimy się w Warszawie!
Chcielibyśmy zwrócić uwagę dostawców z branży hotelarskiej, którzy są zainteresowani prezentacją swoich rozwiązań podczas konferencji. Jeśli chcielibyście zająć miejsce na naszej części wystawienniczej i pokazać uczestnikom swoje produkty lub usługi, prosimy o kontakt mailowy na adres [email protected].
Ponadto, zachęcamy do zgłaszania się do udziału w Business Speed Dating Online, które odbędzie się w dniach 8-9 listopada. To wyjątkowa okazja do nawiązania bezpośrednich, szybkich, kilkuminutowych kontaktów z decydentami z hoteli. To intensywne spotkania online, które mają na celu nawiązanie nowych relacji biznesowych.
Dzięki udziałowi w Business Speed Dating, dostawcy będą mieli szansę zaprezentować swoje rozwiązania bezpośrednio potencjalnym klientom i dowiedzieć się, czego potrzebują hotele. Nie przegapcie tej niepowtarzalnej okazji!