Z hotelarstwa do Browarów Polskich

0
295
Fot.: Materiały prasowe ZPPP Browary Polskie

Katarzyna Strojna-Szwaj, doświadczona ekspertka w obszarze komunikacji i marketingu, z początkiem grudnia objęła stanowisko Managera ds. Komunikacji i Public Affairs w Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie. Przejście Strojnej-Szwaj do struktur organizacji reprezentującej polską branżę piwowarską stanowi nowy etap w jej karierze zawodowej, po ponad dekadzie spędzonej na kluczowych stanowiskach w sektorze hotelarskim.

Branża piwowarska jest jednym z kluczowych sektorów polskiej gospodarki i przechodzi dynamiczne zmiany związane z nowymi trendami, takimi jak NoLo czy zrównoważony rozwój. Cieszę się, że dołączyłam do struktur Związku i będę mogła kształtować wizerunek tej branży w Polsce, współpracując z liderami opinii oraz mediami – podkreśla Katarzyna Strojna-Szwaj.

Nowa Manager ds. Komunikacji i Public Affairs Związku Browary Polskie posiada ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji i marketingu, z czego znaczną część kariery spędziła w hotelarstwie, odpowiadając za kluczowe projekty dla największych marek.

Przez ponad 10 lat związana była z siecią hoteli Vienna House, gdzie pełniła funkcję Regional Communication and Marketing Manager oraz później Regional Communication and Social Media Manager. W tym czasie Katarzyna Strojna-Szwaj koordynowała liczne projekty z zakresu komunikacji, PR i marketingu, takie jak rebranding marki Vienna House w Polsce, promocję otwarcia Vienna House Mokotów Warsaw czy działania związane z fuzją sieci Vienna House i HR Group. Zarządzała kampaniami reklamowymi, koordynowała relacje z mediami oraz nadzorowała strategię komunikacji w mediach społecznościowych dla obiektów w Polsce.

Kolejnym krokiem w jej karierze była współpraca z HR Group, gdzie jako Senior Communications & Social Media Manager odpowiadała za wprowadzenie marki sieci hotelowej na polski rynek oraz budowanie jej rozpoznawalności. W tej roli wspierała hotele zarządzane przez HR Group, koncentrując się na działaniach PR, kampaniach w mediach społecznościowych oraz współpracy z influencerami.

Doświadczenie Katarzyny Strojnej-Szwaj w budowaniu strategii komunikacyjnych oraz prowadzeniu szeroko zakrojonych projektów PR z pewnością będzie atutem w jej nowej roli. W Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie będzie odpowiedzialna za komunikację zewnętrzną oraz kontakty z mediami, a także działania z zakresu public affairs.

Jako organizacja reprezentująca branżę piwowarską w Polsce chcemy, aby nasz głos był bardziej słyszalny wśród liderów opinii i w mediach. Dołączenie do naszego zespołu Katarzyny Strojnej-Szwaj jest znaczącym krokiem do realizacji tych celów – podkreśla Bartłomiej Morzycki, dyrektor generalny Związku Browary Polskie.

Branża piwowarska, podobnie jak hotelarstwo, przechodzi dynamiczne zmiany. W nadchodzącym roku tematy związane z odpowiedzialną konsumpcją alkoholu, trendami NoLo (napojami bezalkoholowymi i niskoprocentowymi) oraz zrównoważonym rozwojem będą zajmować centralne miejsce w działaniach komunikacyjnych Związku.

Komunikacja od zawsze była moją pasją. W branży piwowarskiej wyzwań komunikacyjnych jest dużo – od nowych trendów w konsumpcji alkoholu po zagadnienia gospodarcze i regulacyjne. Pole do działania jest niezwykle szerokie – podsumowuje Katarzyna Strojna-Szwaj.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.