Z Krakowa na Sziget Festival 2019?

0
1168

W czwartek, 30 maja, na scenie hotelu ibis Kraków Centrum wystąpiły dwa obiecujące zespoły polskiej sceny muzycznej: Bluszcz i So Flow. Koncert to element globalnej kampanii ibis MUSIC, realizowanej we współpracy z Sony Music UK’s 4th Floor Creative Group i Spotify.

W serii 44 kameralnych koncertów, odbywających się w 17 krajach, bierze udział 88 artystów. Walczą oni o udział w wielkim finale, który odbędzie się podczas Sziget Festival 2019 w Budapeszcie. Na zwycięzcę czeka niepowtarzalna szansa na rozwój kariery.

Międzynarodowy koncept

Czwartkowy wieczór w hotelu ibis Kraków Centrum należał do zwolenników oryginalnych dźwięków, łączących w sobie muzyczną innowacyjność, a także niestandardowe podejście do klasyki. O najwyższy poziom emocji i pozytywnej energii zadbały dwa wschodzące zespoły: Bluszcz i So Flow. Krakowski koncert był drugim w Polsce i piątym odbywającym się w regionie Europy Wschodniej w ramach kampanii ibis MUSIC.

Muzyka to element, który jest już na stałe wpisany w strategię marki ibis nie tylko w ujęciu marketingowym, ale również w zakresie guest experience. Towarzyszy ona naszym gościom na co dzień – jest zatem bardzo istotną częścią ich doświadczenia z pobytu. W hotelach ibis regularnie odbywają się koncerty lokalnych talentów – otwarte nie tylko dla naszych gości, ale również miejscowych społeczności. Tym razem poszliśmy o krok dalej. W ramach kampanii ibis MUSIC wspieramy początkujących artystów z całego świata w rozwoju ich dalszej kariery – mówił Marcin Szymański, Midscale & Economy Segment Manager Eastern Europe w Grupie Accor.

Spośród 88 artystów z 17 krajów zostanie wybranych dziewięciu finalistów którzy wystąpią, w specjalnie na tę okazję przygotowanej strefie marki ibis, podczas odbywającego się w Budapeszcie Sziget Festival 2019 (7-13 sierpnia). Zwycięzca będzie miał możliwość między innymi rozwijać swoje umiejętności w ramach współpracy z Sony Music UK’s 4th Floor Creative Group.

Alternatywne dźwięki

Na scenie hotelu ibis Kraków Centrum wystąpiły dwa zespoły, których muzyka stanowi solidną porcję energetycznych dźwięków. Pod pseudonimem Bluszcz kryją się bracia Jarek i Romek Zagrodni, którzy zadebiutowali w 2017 roku albumem „Junior”. Nie brakuje na nim synth popu i klimatów retro, nawiązujących stylistyką do lat 80-tych. Na kolejną płytę bracia nie kazali długo czekać. Na początku kwietnia 2019 ukazał się ich drugi album, który nosi tytuł „W Naszych Domach”.

Zespół So Flow tworzy szóstka krakowskich muzyków, reprezentująca styl nu jazz i neo soul. Swoje inspiracje grupa czerpie także z muzyki alternatywnej i hiphopu. Artyści nie odrzucają jednak tradycji, co więcej nie boją się z nią polemizować, zapożyczając sample z płyt winylowych. To wszystko razem tworzy wyjątkowy styl zespołu, który doskonale uzupełnia magnetyzujący głos wokalistki – Karoliny Teernstra. Grupa zadebiutowała w 2017 roku albumem Parallels.

W kampanii ibis MUSIC biorą udział 4 państwa z regionu Europy Wschodniej: Litwa, Czechy, Polska i Węgry. Na 5 koncertach wystąpiło w sumie 10 wschodzących, lokalnych artystów.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.