Daniel Matela posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zakupami na każdej płaszczyźnie, na poziomie krajowym i międzynarodowym. Jest zawodowym Negocjatorem oraz Managerem Zakupów z doświadczeniem w międzynarodowych koncernach FMCG. Z powodzeniem wdraża i realizuje strategie zakupowe, zarządza kategoriami zakupowymi oraz realizuje projekty optymalizacyjne. Karierę rozpoczynał ponad 15 lat temu w koncernie finansowym Aviva (wcześniej Commercial Union). Swoje doświadczenie zdobywał także jako Specjalista ds. Zakupów w CEDC International (Bols, Żubrówka, Absolvent), gdzie zarządzał 8 kategoriami zakupowymi. Od 2012 do 2018 roku realizował projekty optymalizacyjne w ramach zarządzania kilkudziesięcioma kategoriami zakupowymi oraz strategiami zakupowymi w Imperial Tobacco Polska S.A. Obecnie piastuje stanowisko Global Sourcing Manager Capex w Mondelēz International, jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Managerów Logistyki i Zakupów, zaś od 2016 roku Starszym Konsultantem i Trenerem w firmie Goodman oraz Wiceprezesem Zarządu w Goodman Group Sp. z o.o. Na swoim koncie ma również prestiżowy tytuł Lidera Zakupów 2017.
Zapraszamy do wysłuchania najnowszej audycji pt. „Zakupy widziane oczami kupca pracującego w HoReCa”.
„Zestaw narzędzi czy możliwości, jakie ma kupiec, jest bardzo duży. W tej audycji chciałbym skupić się na rzeczach najbardziej popularnych lub takich, które powinny być swego rodzaju biblią dla kupca, bo wcale nie są one trudne do wdrożenia i wykorzystania, ale przynoszą efekty, często bardzo szybko.”
Daniel Matela, Senior Consultant i Trener w firmie Goodman, Wiceprezes Zarządu Goodman Group
Pobierz audycję w formacie MP3
Partnerzy audycji:
Następnym razem dojadę, niestety pociąg z Berlina miał opóźnienie 90 minut 🙂