Zimą LOT planuje siatkę połączeń na nadchodzący sezon letni, który w branży lotniczej rozpoczyna się z końcem marca

0
1013
????????????????????????????????????

Bieżące prognozy oraz tegoroczne doświadczenia wskazują, że to właśnie ruch turystyczny będzie istotną częścią odbudowującego się rynku przewozów lotniczych. W Polsce ma on szansę powrócić do poziomu ok. 3 mln podróżnych, co stanowi 50 proc. pasażerów obsłużonych w 2019 r. Oznacza to także znaczący rozwój działalności czarterowej LOT-u z wykorzystaniem nowoczesnej floty regionalnej oraz średniego i dalekiego zasięgu (Embraerów 195, Boeingów 737 i Boeingów 787-Dreamliner LOT-u). 

Już teraz w ofercie LOT-u na sezon letni 2021 znalazło się ponad 20 tras wakacyjnych. Nowością są popularne wśród turystów kierunki Mykonos i Palermo. Dostępne będą również znane pasażerom z tegorocznej akcji #LOTnaWakacje kierunki, takie jak wyspy Majorka, Santorini, Rodos czy Zakyntos, a także Malta oraz miasta Ateny, Burgas, Saloniki, Tirana i Warna. Ponadto, LOT będzie obsługiwał bezpośrednie rejsy do Barcelony, Wenecji, na Korfu, do Larnaki, Nicei, Splitu, Dubrownika i Zadaru. Połączenia będą realizowane z Warszawy, a wybrane kierunki także z Katowic.

Latem polski przewoźnik planuje wznowić swoją ofertę zarówno dla klientów indywidualnych, jak i touroperatorów oraz biur podróży.

– W przyszłym roku planujemy umocnić naszą obecność na rynku podróży turystycznych i czarterowych. Chcemy zaoferować ok. 1 mln miejsc na trasach turystycznych. Naszą ofertę zaplanowaliśmy zgodnie z oczekiwaniami touroperatorów i biur podróży. Najwyższe standardy bezpieczeństwa, nowoczesna flota i gwarancja wysokiej jakość obsługi pasażera sprawiają, że nasz produkt jest bardzo konkurencyjny na tle innych przewoźników – mówi Michał Fijoł, Członek Zarządu PLL LOT ds. Handlowych.

Nowe połączenia będą stopniowo pojawiały się w rozkładach LOT-u. Docelowy kształt siatki połączeń w sezonie letnim 2021 r. będzie uzależniony od sytuacji pandemicznej na świecie. Duże wyprzedzenie czasowe publikacji rozkładów daje organizatorom turystyki czas na staranne przygotowanie oferty dla klientów na lato 2021.

-  Bezpieczeństwo jest naszym priorytetem, dlatego rejsy będziemy realizować tam, gdzie sytuacja epidemiczna będzie stabilna. Chcemy zapewnić pasażerom maksymalny komfort planowania podróży, wprowadzając bardzo elastyczną politykę zmian w rezerwacjach. Ponadto, wydłużyliśmy czas realizacji voucherów do 2 lat. Wierzymy, że te działania pozwolą naszym klientom łatwiej planować także przyszłoroczne wakacje – dodaje Michał Fijoł.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.