Zimą LOT planuje siatkę połączeń na nadchodzący sezon letni, który w branży lotniczej rozpoczyna się z końcem marca

0
973
????????????????????????????????????

Bieżące prognozy oraz tegoroczne doświadczenia wskazują, że to właśnie ruch turystyczny będzie istotną częścią odbudowującego się rynku przewozów lotniczych. W Polsce ma on szansę powrócić do poziomu ok. 3 mln podróżnych, co stanowi 50 proc. pasażerów obsłużonych w 2019 r. Oznacza to także znaczący rozwój działalności czarterowej LOT-u z wykorzystaniem nowoczesnej floty regionalnej oraz średniego i dalekiego zasięgu (Embraerów 195, Boeingów 737 i Boeingów 787-Dreamliner LOT-u). 

Już teraz w ofercie LOT-u na sezon letni 2021 znalazło się ponad 20 tras wakacyjnych. Nowością są popularne wśród turystów kierunki Mykonos i Palermo. Dostępne będą również znane pasażerom z tegorocznej akcji #LOTnaWakacje kierunki, takie jak wyspy Majorka, Santorini, Rodos czy Zakyntos, a także Malta oraz miasta Ateny, Burgas, Saloniki, Tirana i Warna. Ponadto, LOT będzie obsługiwał bezpośrednie rejsy do Barcelony, Wenecji, na Korfu, do Larnaki, Nicei, Splitu, Dubrownika i Zadaru. Połączenia będą realizowane z Warszawy, a wybrane kierunki także z Katowic.

Latem polski przewoźnik planuje wznowić swoją ofertę zarówno dla klientów indywidualnych, jak i touroperatorów oraz biur podróży.

– W przyszłym roku planujemy umocnić naszą obecność na rynku podróży turystycznych i czarterowych. Chcemy zaoferować ok. 1 mln miejsc na trasach turystycznych. Naszą ofertę zaplanowaliśmy zgodnie z oczekiwaniami touroperatorów i biur podróży. Najwyższe standardy bezpieczeństwa, nowoczesna flota i gwarancja wysokiej jakość obsługi pasażera sprawiają, że nasz produkt jest bardzo konkurencyjny na tle innych przewoźników – mówi Michał Fijoł, Członek Zarządu PLL LOT ds. Handlowych.

Nowe połączenia będą stopniowo pojawiały się w rozkładach LOT-u. Docelowy kształt siatki połączeń w sezonie letnim 2021 r. będzie uzależniony od sytuacji pandemicznej na świecie. Duże wyprzedzenie czasowe publikacji rozkładów daje organizatorom turystyki czas na staranne przygotowanie oferty dla klientów na lato 2021.

-  Bezpieczeństwo jest naszym priorytetem, dlatego rejsy będziemy realizować tam, gdzie sytuacja epidemiczna będzie stabilna. Chcemy zapewnić pasażerom maksymalny komfort planowania podróży, wprowadzając bardzo elastyczną politykę zmian w rezerwacjach. Ponadto, wydłużyliśmy czas realizacji voucherów do 2 lat. Wierzymy, że te działania pozwolą naszym klientom łatwiej planować także przyszłoroczne wakacje – dodaje Michał Fijoł.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.