Znana sieć fast-foodów rezygnuje ze sztucznych dodatków do żywności

0
1175
Sieć Burger King zadeklarowała, że do końca 2018 roku wyeliminuje niektóre sztuczne dodatki do żywności. Wśród wyeliminowanych mają być sztuczne barwniki, aromaty i konserwanty.

Burger King wyszedł z inicjatywą mającą zagwarantować marce poziom żywności charakteryzującą się brakiem sztucznych dodatków do posiłków. Plan ma być zrealizowany do końca tego roku. Wszelkie sztuczne barwniki, aromaty i konserwanty mają zostać wyeliminowane.

Grupa AmRest zapewnia w Raporcie zrównoważonego rozwoju, że stawia na transparentność informacji o wartościach odżywczych produktów wszystkich marek firmy. Firma zrezygnowała z używania oleju palmowego nie posiadającego certyfikatu RSPO oraz wprowadziła do menu lżejsze potrawy takie jak ryż, sałatki i produkty grillowane.

W ofercie znalazły się również napoje bez cukru a nas stronach internetowych umieszczono informacje o wartościach odżywczych i alergenach występujących w produktach. Firma zadeklarowała też, że wprowadziła stopniową redukcję dodatku glutaminianu sodu do 2020 roku.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.