Kolejna edycja konferencji Hotel Meeting zbliża się wielkimi krokami. Już 15 kwietnia, na warszawskim Okęciu będziemy świadkami spotkania branżowego, które może mieć duże znaczenie dla najbliższego sezonu. O czym będzie można posłuchać na spotkaniu?
W Airport Hotel Okęcie zobaczymy prawie 400 uczestników i zanosi się na rekord. Dodatkowo, na nasz specjalny Business Speed Dating zgłosiło się ponad 50 kupców. Dzięki temu, każdy zainteresowany będzie mógł zapoznać się z nowymi przedstawicielami wciąż ewoluującego rynku. Na ten moment zgłosiło się blisko 40 dostawców z następujących branż:
Telewizja hotelowa, instalacje multimedialne, tapety, wykładziny, podłogi, kosmetyki, galanteria, tekstylia, meble pokojowe, meble ogrodowe, wyposażenie pokoi i kuchni, oprogramowanie, chemia, systemy płatnicze, woda, napoje, soki, słodycze, piwo, wino, alkohole, usługi czystości, rekrutacja pracowników, usługi przewozowe, materace, ekspresy, kawa, herbata, słodycze, produkty mleczarskie.
I część konferencji
Konferencja rozpocznie się o godzinie 9, jednak już od ósmej będzie możliwość zarejestrowania się, poboru identyfikatorów oraz pakietów konferencyjnych. Spotkanie z gośćmi rozpoczniemy od prelekcji „W grupie siła – jak skutecznie obniżyć koszty hotelu”. Zreferuje ją Marcin Mączyński piastujący stanowisko sekretarza generalnego IGHP. W swojej karierze reprezentował sieć hoteli Gromada, działał w Grupie Trip oraz pracował jako wiceprezes zarządu w hotelu OSSA.
Po jego wystąpieniu, na scenę wejdzie Krzysztof Stęplowski, który opowie gościom o tym, „Jak dotrzeć do segmentu MICE w kampaniach online? Kilka praktycznych przykładów”. Mówca ma szerokie doświadczenie w hotelarskim marketingu internetowym, gdyż od 2009 roku jest aktywny w branży. Prowadzi szkolenia i warsztaty dla hotelarzy oraz doradza hotelom przy optymalizacji i tworzeniu strategii marketingowych w sieci. Od wielu lat prowadzi serwis www.marketinghotelu.pl.
Po wystąpieniu Pana Stęplowskiego, na scenie zagości Elżbieta Nitsze, która zdradzi tajniki zarządzania zasobami ludzkimi w wystąpieniu zatytułowanym „Zarządzanie personelem – klient wewnętrzny i „dzień cudzoziemca” – case study”. Mówczymi będzie czerpała z własnego doświadczenia, gdyż od 2014 roku zarządza Airport Hotel Okęcie. Dodatkowo od wielu lat działa jako trener w Akademii Hotelarstwa. Słynie z artykułów branżowych poświęconych skutecznej sprzedaży.
Ostatnim mówcą w tej części będzie Paweł Kałużny, który opowie o „Gust Experience”. Będąc laureatem wielu prestiżowych nagród takich jak Najlepsza jakość serwisu w Hotelu marki Hilton Garden Inn w Europie (2011) oraz wyróżnienia Michelin oraz Trzy czapki Gault&Millau z 16pkt (4 najwyższy wynik w kraju)(2016-18), możemy być pewni udanego oraz bardzo praktycznego wystąpienia. Po jego zakończeniu nastąpi 30 minutowa przerwa kawowa która potrwa do godziny 11.
II część konferencji
Na drugiej części przywita nas Rafał Krzycki, który opowie zebranym o tym, „ Jak tworzyć działania CSR na dużą skalę, gdy mamy mały budżet?”. Rafał od lat jest organizatorem konferencji Hotel Meeting, pomysłodawcą formuły Business Speed Dating oraz wydawcą portalu branżowego www.horecabc.pl. Z jego rąk wypłynęło również pierwsze radio poświęcone branży, Horeca Radio.
Po jego wystąpieniu, na scenę wejdzie Krzysztof Głąbiński który opowie o tym, „Dlaczego Revenue Management nie działa u mnie w hotelu?” Pan Krzysztof jest współwłaścicielem firmy szkoleniowej szkoleniahoteli.pl oraz prezesem systemu revenue Lybra.tech. Celem spotkania z nim będzie poznanie szczegółów łączenia szkoleń i technologii na tle dużych danych.
Następnym mówcą będzie Maciej Otrębski, który wyjaśni nam jak podążać za trendami żywieniowymi oraz zmianami kulturowymi, które następują naszym społeczeństwie. Jego wystąpienie, zatytułowane „ W hotelowej restauracji – czy dostanę coś bez mięsa? O tym jak w obliczu rosnącej popularności kuchni roślinnej w mądry sposób odpowiadać na zmieniające się potrzeby gości” może pomóc wielu restauratorom w prowadzonych przez nich działalnościach.
Po jego występie, na scenę wejdzie Jakub Emanuel Malec, który wygłosi prelekcję pod tytułem „3 kroki w hotelowym less waste, Zero waste – dość teorii, pomówmy o praktyce! – case study z hotelu”. Pan Malec piastuje funkcję Executive Chiefa w hotelu Novotel Centrum Warszawa. W trakcie swojej kariery zwiedził kuchnie hiszpańskie, argentyńskie oraz francuskie. W swoim wystąpieniu pokaże gościom, jak można zmniejszyć nawet o 30% zużycie żywności co znacznie może poprawić sytuacje finansową nie jednej placówki. Po tym wystąpieniu nastąpi 50 minutowa przerwa obiadowa, która zakończy się o 13.20.
Część III konferencji
Trzecia część konferencji będzie panelem dyskusyjnym dotyczącym wielu elektryzujących zagadnień. Otworzy go prezentacją Marlena Kosiura, która piastuje stanowisko analityka w portalu swojego autorstwa, www.inwestycjewkurortach.pl . Działa tam od 2008 roku, więc jest bardzo na bieżąco w elementach charakteryzujących polski rynek. Jest duża szansa na poznanie faktów, które mogą mieć wpływ na poprawę biznesu ludzi, którzy będą słuchać prezentacji.
Później przejdziemy do dyskusji pod tytułem „Czy cena czyni cuda? Szukamy przepisu na sukces w dobie hossy inwestycyjnej na rynku hoteli i apartamentów wypoczynkowych. Moderować debatę będzie wyżej wspomniana Marlena Kosiura, a w trakcie jej trwania usłyszymy dodatkowo Karolinę Kaim, która od blisko 30 lat działa aktywnie na rynku nieruchomości. Dziś jest autorytetem w segmencie nieruchomości premium. Dodatkowo wystąpią znany deweloper i inwestor Artur Kozieja, który jest założycielem firmy Europlan, Prezes Zarządu Shipyard City Gdańsk Krzysztof Sobolewski oraz Dyrektor ds. Klientów Kluczowych w RATIONAL, Damian Rdzanek.
Część IV konferencji
Kolejną część rozpocznie prelekcja, która może pomóc wielu hotelom i ośrodkom, zatytułowana „Jak „obejść” booking i zwiększyć ilość rezerwacji przez własną stronę www.”. Poprowadzi ją Bartosz Paczyński, będący właścicielem „Content Hero” wyspecjalizowanej w kampaniach Social Media (LinkedIn, Facebook, Instagram, YouTube) oraz Google AdWords.
Następna prelekcja zatytułowana „Zła ocena? Jest na to sposób! Jak usunąć nieprawdziwe opinie w internecie? Studium przypadku”. Poprowadzi ją adwokat i założyciel OWIW Legal, Mikołaj Ostrowski. Od lat jest ekspertem w branży hotelowej i wspiera prawnie menedżerów hoteli.
Po jego wystąpieniu na scenę wejdzie Michał Czuma, który wyjaśni zebranym „Ile traci się na oszustach”. Pan Czuma jest Niezależnym ekspertem prowadzącym własną firmę doradczą MC Consulting zajmującą się wspieraniem firm w sytuacjach kryzysowych. Od 20 lat patrzy oszustom na ręce więc jak nikt, opowie zebranym o tym, jak dziś skutecznie walczyć z oszustami i na jakich polach oszuści żerują najbardziej.
Ostatnim wystąpieniem będzie spotkaniem z Dyrektrem Hotelu Afrodyta****Business&Spa, Maciejem Strausem, który w kilku słowach opowie gościom o tym, „Dlaczego polubił RODO w hotelu? – Case study”. W trakcie prelekcji opowie o praktycznych aspektach wdrożenia RODO w hotelach z perspektywy gości jak i pracowników. Jego wystąpienie zakończy część merytoryczną Hotel Meeting i rozpocznie zakończenie spotkania.
Od godziny 16:10 do 16:30 będzie trwała wymiana voucherów, konkursy wizytówkowe i przejście do zakończenia konferencji.
Dziękujemy sponsorom:
Ważna informacja dodatkowa!
Chcemy wyciągnąć rękę do wszystkich uczestników, którzy mają dzieci. W związku z protestem nauczycieli, wraz z Airport Hotel Okęcie udostępniamy dzieciom salę i zapewniamy animatorów którzy zapewnią waszym pociechom szereg atrakcji oraz wyżywienie. Chętnych do skorzystania z tej bezpłatnej oferty prosimy o wiadomość przez formularz kontaktowy lub mail biuro(at)bsdpoland.pl.