Good Lood to sieć krakowskich lodziarni powstałych w maju 2016 roku. Premierowy lokal otworzył swoje podwoje przy Placu Wolnica w dzielnicy Kazimierz, u zbiegu ulic Krakowskiej i św. Wawrzyńca.
Jeden z najciekawszych start-upów w branży gastronomicznej oferuje lody tworzone metodą rzemieślniczą, wyłącznie z wykorzystaniem sprawdzonych składników – bez zbędnych ulepszaczy smaku i konserwantów. Bazą są mleko i śmietanka pochodzące z Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Skale.
„Produkujemy krakowskie lody dla krakowian. Wchodzimy w ich małe, lokalne społeczności i tam otwieramy nasze punkty” – mówią właściciele Good Lood w rozmowie dla krakow.wyborcza.pl.
Nowo powstały punkt na terenie centrum handlowego przy ul. Kamieńskiego 11 to siedemnasty loodspot tej marki w stolicy Małopolski. Został zainaugurowany w pierwszą sobotę nowego roku i jest już drugim pod szyldem Good Lood na Podgórzu.
Otwarcie kolejnej lodziarni w galerii handlowej jest potwierdzeniem strategii ekspansji przyjętej przed kilkunastoma miesiącami przez twórców konceptu.
„Nasze otwarcie w Centrum Serenada było ważnym momentem dla firmy, zdecydowaliśmy się bowiem na debiut w galerii handlowej. Po ponad roku mogę powiedzieć, że to była bardzo dobra decyzja – jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z zarządcą i liczby klientów, która stale rośnie” – podsumowuje Anna Wolf, współwłaścicielka Good Lood, cytowana przez portal RetailNet.